شرکت نگین البرز

بهترین قیمت توری پلیسه

توری پلیسه چیست؟

توری پلیسه نوعی توری از جنس پلی استایرن می باشد. استفاده از پلی استایرن که نرم و قابل انعطاف می باشد، این امکان را فراهم می کند که توری به شکل پلیسه شکل داده شده و قابل باز و بسته شـدن در داخل یک قاب باشد. لذا توری پلیسه علی رغم این که همانند سایر توری های دیگر، از ورود انواع حشرات به داخل مـنزل جلوگیری می کند، بسیار سبک بوده و به راحتی باز و بسته می شود و همچنین از مزایای توری پلیسه این است که کاملا در داخل قـاب خود جمع شده و هیچ گونه مانعی در مقابل شیشه ایجاد نمی کند به طوری که زمانی که توری پلیسه در داخل قاب خود جمع باشد، از داخل منزل به هیچ عنوان قابل مشاهده نیست و این تصور بوجود می آید که اصلاً توری پلیسه روی پنجره نصب نگردیده. لذا توصیه می شود جهت افزایش طول عمر آن ، در زمانهـایی که نـیازی به توری پلیسه نیست آن را در داخل قاب خود جمع نمایید. توری پلیسه به راحتی قابل شستشو بوده و دارای تنوع رنگ می باشد.

توری پلیسه تک فریماستعلام قیمت روزمتری 550 هزار تومان
توری پلیسه دبل فریم استعلام قیمت روزمتری 770 هزار تومان
توری پلیسه ثابت استعلام قیمت روزمتری 300 هزار تومان
توری کشویی فرانسوی سفیداستعلام قیمت روز
در توری کشوییاستعلام قیمت روز

توری پلیسه تک قاب

بهترین و مناسبت‌ ترین توری برای تمامی پنجره‌ ها ، درب‌ ها ، بهارخواب ها و محیط‌ های بزرگ می‌باشد که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست.این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می‌شود.امکان خرابی توری پلیسه کم است و به‌آسانی خراب و پاره نخواهد شد

توری پلیسه دو قاب

به‌صورت کرکره‌ای توانایی جمع شدن را دارد.توری آن متحرک ولی دارای فریم ثابت می‌باشد .

توری پلیسه

طراحی و اجرای توری پلیسه

سفارش ساخت انواع توری پلیسه

ساخت توری پلیسه در تهران

نصب توری پلیسه با کیفیت

مشاوره، سفارش خرید توری پلیسه

برای مشاوره در مورد ساخت و سفارشتوری پلیسه از طریق فرم تماس و یا شماره های زیر با ما در ارتباط باشید .

توری پلیسه مدل افقی:

این مدل خاصیت جمع شوندگی به شکل آکاردئونی را دارا می باشد و این توری پلیسه دارای خاصیت جمع شوندگی به صورت افقی می باشد، جنس الیاف توری پلیسه از نخ پلی استر می باشد و نخ های به کار رفته در توری پلیسه مقاوم در برابر حرارت می باشد.

توری پلیسه مدل عمودی:

جنس الیاف توری پلیسه از نخ پلی استر می باشد ، توری پلیسه یا پشه تاشو دارای خاصیت جمع شوندگی به صورت عمودی می باشد. این مدل خاصیت جمع شوندگی به شکل آکاردئونی را دارا می باشد ، نخ های به کار رفته در توری پلیسه مقاوم در برابر حرارت می باشد.

مزایای توری پلیسه یا توری پشه تاشو

 

  • تعمیر و رگلاژ آسان
  • تنوع رنگ بالا توری پلیسه
  • عدم زنگ زدگی توری پلیسه
  • سهولت در نصب توری پلیسه
  • جلوگیری از نفوذ حشرات و گرد و غبار
  • قابلیت نصب روی همه نوع درب و پنجره
  • توری پلیسه نیاز به شستشو ندارد و با بخارشوی یا جاروبرقی تمیز میشود

توری پلیسه ای پنجره های دوجداره یو پی وی سی UPVC

این نوع توری نسل جدید توری های پنجره دوجداره  یو پی وی سی UPVC می باشد که به صورت مکانیکی در جهت چپ و راست (افقی) حرکت می کند.
این توری از جنس فایبر گلاس بوده که هیچ گونه دوده، چربی و گرد و غبار را به خود نمی گیرد و به دلیل جنس توری نیازی به شستشو نداشته و در صورت نیاز به تمیز کردن تنها با یک جارو برقی تمیز می شود.
این نوع توری دارای یک قاب محافظ بوده که در هنگام عدم نیاز به توری در آن قاب جمع می شود.
این توری بر خلاف توری های رولینگ محدودیت های ابعاد را ندارد.

مهمترین مزیت های توری پلیسه ای

  • جلوگیری از ورد حشرات
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار
  • به آسانی قابل شستشو می باشند
  • عمر بسیار بالایی دارند
  • مناسب هر شرایط آب و هوایی
  • نصب آسان

توری پنجره دوجداره UPVC

توری های مخصوص پنجره های دوجداره یو پی وی سی  برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار

این نوع توری ها از الیاف فایبر گلاس با رزین پلی استر (فایبرگلاس از مخلوط رزین پلی استر، الیاف شیشه، رنگ و مواد دیگری تشکیل شده‌است) که به حالت پلیسه ای در آمده است که ضد گرد و غبار می باشند و چون آنتی استاتیک (جهت دورد کردن حشرات از خود)  می باشد دید را محدود نمی کنند و نیاز به شستشو و تمیز کردن ندارد. فریم این نوع توری ها هم رنگ با پنجره UPVC می باشند و بسیار ظریف هستند طوری که وقتی در پشت پنجره دوجداره شما نصب می گردد زیبایی خاصی به پنجره و نمای ساختمان شما را می دهند.توری ضد حشرات قابل نصب در پنجره های دوجداره یو پی وی سی  UPVC دارای قابلیت های منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توری ها در سه نوع ثابت، لولایی و رولینگ Rolling عرضه می گردند. جنس توری های استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند.

توری های مخصوص پنجره های یو پی وی سی  برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار

 

این نوع توری ها از الیاف فایبر گلاس با رزین پلی استر (فایبرگلاس از مخلوط رزین پلی استر، الیاف شیشه، رنگ و مواد دیگری تشکیل شده‌ است) که به حالت پلیسه ای در آمده است که ضد گرد و غبار می باشند و چون آنتی استاتیک (جهت دور کردن حشرات از خود)  می باشد دید را محدود نمی کنند و نیاز به شستشو و تمیز کردن ندارد.  فریم این نوع توری ها هم رنگ با پنجره upvc  می باشند و بسیار ظریف هستند طوری که وقتی در پشت پنجره دوجداره شما نصب می گردد زیبایی خاصی به پنجره و نمای ساختمان شما را می دهند.

توری ضد حشرات قابل نصب در پنجره های دوجداره یو پی وی سی  UPVC ، آلومینیومی، چوبی و آهنی می باشند. دارای قابلیت های منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توری ها در سه نوع ثابت، پلیسه ای  و رولینگ Rolling عرضه می گردند. جنس توری های استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند.

توری های ثابتقابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند.
توری های لولایی: مانند یک پنجره بازشو معمولی بوسیله لولا قابلیت بازشدن را دارند.

روش اندازه گیری پنجره برای نصب توری

روش اندازه گیری پنجره برای توریبرای اندازه گیری توری پلیسه ابتدا لنگه پنجره را باز می کنیم. سپس برای مشخص کردن ارتفاع، از پایین ترین قسمت بازشو تا بالاترین قسمت بازشو را همانطور که در شکل مشخص شده است اندازه گیری می کنیم.

برای قسمت عرض نیز به همین صورت اندازه گیری می شود. سپس عرض و ارتفاع بدست آمده را به اضافه عدد 4 سانتی متر می کنیم. در انتها ابعاد بدست آمده عرض و ارتفاع توری پلیسه می باشد که می توانید به شرکت سفارش دهید. نکته قابل توجه این است که بدلیل زیاد بودن احتمال خطای فردی، بهتر است به جز موارد معدود، تنها برای استعلام قیمت توری اندازه گیری توری پلیسه انجام گیرد و نه برای سفارش . برای سفارش از شرکت بخواهید برای اندازه گیری توری اقدام شود.

• عرض توری پلیسه: پشت تا پشت عرضی قسمت بازشو به سانتی متر + 4 سانتی متر

• ارتفاع توری پلیسه: پشت تا پشت ارتفاع قسمت بازشو به سانتی متر + 4 سانتی متر

برای استعلام قیمت و یا سفارش پیام بگذارید ، کارشناس های نگین البرز با شما تماس خواهند گرفت

فرم ثبت سفارش

پیمایش به بالا