شرکت نگین البرز

تاریخچه شرکت نگین البرز

شرکت نگین البرز تولید کننده درب و پنجره

شرکت نگین البرز به مدیریت خانم درین طه در سال 1384 فعالیت خود را در زمینه صنعت نوپای یو پی وی سی با محوریت تولید در و پنجره ای با کیفیت جهانی و در راستای سیاست بهینه سازی مصرف و کاهش هدر رفت انرژی آغاز نمود. این شرکت با گذر از پیچ و خم های کوچک و بزرگ روز به روز بر تجربه و توانمندی خود افزوده و با رشدی چشم نواز نگاه سازندگان و کارفرمایان خوشنام صنعت ساختمان را به خود معطوف نموده است و در این مسیر با به روز کردن دستگاه ها و بالا بردن روز افزون کیفیت محصولات و گسترش خدمات رسانی نامی معتبر در این صنعت بدست آورده است.

عضویت در انجمن درب و پنجره یو پی وی سی ایران

این شرکت جز اولین و قدیمی ترین اعضای رسمی انجمن در و پنجره یو پی وی سی ایران می باشد و با اخذ نمایندگی پروفیل ویستابست به عنوان برترین و با کیفیت ترین پروفیل ساخت ایران و با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های مونتاژ و ساخت در و پنجره یو پی وی سی و بهترین برندهای آلمانی و ترکیه ای تولید کننده یراق آلات و با به کارگیری از متعهدترین و مجرب ترین نیروها در زمره برترین تولیدکنندگان درب و پنجره upvc در ایران می باشد. کیفیت تولیدات منطبق با خواسته های مشتریان و تحویل به موقع سفارشات ، سرلوحه کاری مدیران و همکاران ای این مجموعه است و همواره تلاش می نمایند در مسیر توسعه ی این صنعت نقشی موثر داشته باشند.

نمایندگی های شرکت نگین البرز

شرکت نگین البرز در راستای گسترش فعالیت های خود و خدمات رسانی بهتر به مشتریان خارج از تهران، دفاتر نمایندگی خود را در استانهای البرز، گیلان و قم دائر نمونده و بزودی در چند استان دیگر دفاتر جدیدی بازگشایی خواهد کرد.

این شرکت در جهت تسهیل و رفاه مشتریان اقدام به تولید انواع توری ها با بهترین متریال و انواع پرده های مدرن در طرح ها و رنگ های متنوع کرده است و میکوشد تمام نیاز مشتریان عزیز را در کمترین زمان و با کیفیت ترین شکل و در قالبی شکیل عرضه نماید.

شرکت نگین البرز همچنین در زمینه تولید درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و انواع نماهای مدرن مانند کرتین وال، استرچ متال، نمای ترکیبی، کامپوزیت و نمای خشک رزومه بسیار درخشانی دارد  که نام و  مشخصات برخی از آنها در رزومه شرکت  قید شده است.

این شرکت در جهت بالابردن رضایت مشتریان گرامی و همچنین اطمینان خاطر از محصولات تولیدی خود تمامی پروفیل های مصرفی را تا ده سال و یراق مصرفی آنها را تا پنج سال ضمانت میکند .

کادر نصب حرفه ای شرکت نگین البرز

کادر نصب شرکت نگین البرز از با سابقه ترین های این صنعت می باشند و همگی در استخدام تمام وقت شرکت هستند بدین معنا که ما از کادر دائمی و متعهد به ساختار شرکت استفاده میکنیم و نه از نیروهای خارج از شرکت و بصورت روز مزدی. این امر باعث می شود نیروی شاغل ما تا هر زمان که کار شما طول کشید تمام و کمال در اختیار شما باشد و مطابق میل شما سفارشات و موارد فنی پروژه شما را اجرا نمایند.

ما بدون توسل به شعارهای غلو شده و خارج از واقعیت در بازار کنونی با صداقت اعلام می کنیم رضایت شما بالاتر از هر چیز برای ما اهمیت دارد.

مشاوره انتخاب درب و پنجره upvc

شما میتوانید با یک تماس مشاوره ای رایگان و صادقانه در مورد تک تک محصولات مان دریافت نموده و برای خریدی آسان تر و حساب شده اطلاعات کامل و جامعی کسب نمایید. سرعت استعلام و قیمت دهی ما نهایتا یک روزه می باشد و شما میتوانید سطح خدمات و نوع محصول ما را با توجه به قیمت اعلام شده با دیگر شرکتهای  مشابه بسنجید و با خیالی آسوده تر اقدام به خرید نمایید.

پیمایش به بالا