شرکت نگین البرز

درب UPVC فرانسوی

درب UPVC فرانسوی؛ یک پیشنهاد ایده‌آل

شما برای اینکه عبور و مرور راحتی داشته باشید و از طرفی نگران هدر رفت انرژی نباشید یه یک نوع دری نیاز دارید که مکانیزم پیچیده‌ای نداشته باشد و البته زیبا هم باشد. ما در این مورد به شما درب‌های فرانسوی را پیشنهاد می‌کنیم. ما در این مطلب درباره جزییات آن برای شما خواهیم نوشت تا شما با خیالی آسوده یک انتخاب درست داشته باشید.

جابه‌جایی وسایل مثل آب خوردن

یکی از مهم‌ترین ویژگی درب‌های فرانسوی این است که هر دو لنگه آن باز می‌شود. در واقع برای استفاده از بیشترین فضا و جابه‌جایی وسایل بزرگ و حجیم اصولا از درب‌های فرانسوی استفاده می‌شود. با این نوع پنجره جابه جایی اجسام کار راحتی می‌شود .

در پنجره فرانسوی تنها یکی از لنگه ها دارای دستگیره است. مکانیزم بازشوی فرانسوی در واقع به این شکل است که یکی از لنگه ها با استفاده از دستگیره باز می شود و لنگه دیگربا استفاده از چفت داخلی باز می شود. به همین دلیل درب‌های فرانسوی خیلی مکانیزم پیچیده‌ای ندارند و همین امر باعث می‌شود تا در بازار محبوب باشند.

تولید کننده درب یو پی وی سی

با خیال آسوده خرید کنید

در، دروازه ورود به هر خانه‌ای است. درب upvc فرانسوی،‌ می‌تواند دری در تراس خانه‌ی شما یا ویلای شما باشد تا از آن به شهر، به آسمان، یه به طبیعت باغ یا ویلای خود نگاه کنید. شما می‌توانید از قیمت پروفیل یو پی وی سی، یا قیمت درب یو پی وی سی از طریق مراجعه به سایت نگین البرز آگاه شوید و سفارش خود را نیز از همین طریق ثبت کنید.

سفارش ساخت درب UPVC فرانسوی

برای مشاوره در مورد خرید و سفارش درب UPVC از طریق فرم تماس و یا شماره های زیر با ما در ارتباط باشید .

اتاق خوابی با درب فرانسوی

معمولا توصیه شده که در اتاق خواب‌ها از درب‌های فرانسوی استفاده شود. چرا که معمولا جا‌به‌جایی در اتاق خواب زیاد است و همین ویژگی باعث می‌شود شما به دردسر نیفتید. ضمن اینکه زیبایی از دیگر مزیت این درهاست که به خانه جلا می‌دهد. پنجره فرانسوی پنجره‌ای قدی است با شیشه‌هایی بسیار بزرگ که آن را زیباتر کرده است.

سبک طراحی آن‌ها این است که قسمت‌های بیشتری از آن شفاف باشد. کیفیت بسیار بالای این مدل جز مزایای درب‌ UPVC فرانسوی است که هنگام بسته شدن انرژی را حفظ می‌کند. درب‌های فرانسوی طوری طراحی شده اند که هر دو درب قابل استفاده است. اگر ویلا دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این نوع درها، برای در ورودی هم استفاده کنید چرا که به دلیل شیشه‌ای بودن،  منظره روبرو را به شما نشان خواهد داد و زیبایی خانه را دوچندان می‌کند.

در حال حاضر نگین البرز به عنوان تولیدکننده درهای یوپی وی‌ سی یکی از بهترین پیشنهادها برای خرید است. تضمین کیفیت کالا و البته سهولت خرید از مهم‌ترین ویژگی‌هایی‌‍ست که هر کسی به دنبال آن است. یکی  دیگر از مهم‌ترین موضوعات که سازندگان ساختمان به دنبال آن هستند پیدا کردن قیمت مناسب برای هر خرید است. از آنجایی که درها معمولا در هر ساخت و سازی عضو جدایی ناپذیر هستند، نگین البرز نمایندگی ویستابست به شما کمک می‌کند تا با خیال آسوده کالای خود را با تضمین قیمت و کیفیت انتخاب کنید و از داشتن خانه‌ای مدرن لذت ببرید.

برای استعلام قیمت و یا سفارش پیام بگذارید ، کارشناس های نگین البرز با شما تماس خواهند گرفت

فرم ثبت سفارش درب و پنجره

نوع درخواست(ضروری)
اندازه پنجره ها(ضروری)
با زدن دکمه بعلاوه + اندازه و رنگ تعداد پنجره مورد نظر خود را وارد کنید .
عرض
ارتفاع
رنگ
 
پیمایش به بالا