شرکت نگین البرز

پنجره آکاردئونی

پنجره UPVC آکاردئونی، دریچه‌ای برای تماشا

پنجره UPVC آکاردئونی یک ایده تازه در صنعت ساختمان سازی است. شما به راحتی این پنجره‌ها را می‌توانید باز کنید و بدون اینکه هیچ مانعی سر راه داشته باشید از تماشای منظره روبرو لذت ببرید. پنجره UPVC آکاردئونی در ظاهر پنجره‌های قدی هستند اما در باطن کاربرد آن‌ها فرق می‌کند. شما می‌توانید به راحتی پنجره را تا انتها و به صورت آکاردئونی باز کنید. این پنجره‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و فضای روبرو را برای شما به صورت کامل باز می‌کنند. در واقع لنگه اول به صورت لولایی باز می‌شود و باقی کنار هم تا می‌شوند و تا انتها می‌روند.

ویژگی پنجره یو پی وی سی آکاردئونی

پنجره UPVC آکاردئونی چند ویژگی مهم و البته جذاب دارند. اول اینکه این نوع پنجره‌ها به شدت مناسب خانه ویلایی هستند. تصور کنید خانه شما پنجره‌هایی همسطح با باغ و یا حیاط داشته باشد. در یک صبح دل انگیز بهاری تمام پنجره‌ها به راحتی کنار می‌روند و شما بی واسطه منظره باغ و یا حیاط خود را تماشا می‌کنید. این درست همان ویژگی است که باعث می‌شود پنجره UPVC آکاردئونی محبوب باشد. در واقع با وجود ساختار پیچیده‌ای که این نوع پنجره‌ ها دارند با این حال اما مورد توجه قرار گرفته‌اند.

نگین البرز تولید کننده پنجره یو پی وی سی

پنجره UPVC آکاردئونی علاوه بر خانه‌های ویلایی در رستوران نیز کاربرد و البته طرفدار خودش را دارد. رستوران‌های بزرگی که معمولا فضای باز، بخشی از آن است از پنجره UPVC آکاردئونی استفاده می‌کنند. این نوع پنجره‌ها کمک می‌کند تا کسانی که به رستوران آمدند و از فضای سرپوشیده استفاده می‌کنند با کنار کشیدن پنجره‌ها از هوا و البته منظره بیرون استفاده کنند. اگر دقت کنید حتما در اطراف خود رستوران‌های زیادی را با این مدل پنجره خواهید دید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پنجره UPVC آکاردئونی نوردهی مناسب آن‌هاست. به دلیل قدی بودن پنجره‌ها، نور به راحتی به همه جا می‌تابد و همین باعث می‌شود تا این پنجره UPVC آکاردئونی پرطرفدار باشد. یک نکته بسیار مهم این است که از این پنجره‌ها نباید به هیچ وجه در ارتفاع استفاده شود. چرا که باز شدن کامل آن می‌تواند خطرآفرین باشد. البته این مورد برای کسانی که در خانه فرزند کوچک دارند بیشتر اهمیت دارد. به دلیل اینکه هیچ نوع حفاظی در این پنجره‌ها وجود ندارد ممکن است در ارتفاع خطرآفرین باشد.

پنجره UPVC آکاردئونی

سفارش پنجره UPVC آکاردئونی

برای مشاوره در مورد خرید و سفارش پنجره از طریق فرم تماس و یا شماره های زیر با ما در ارتباط باشید .

جنس پنجره آکاردئونی

جنس پنجره UPVC آکاردئونی می‌تواند متفاوت باشد و همین موضوع روی قیمت اثر می‌گذارد. البته توصیخ دوستانه ما به شما این است که هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید چرا که وجود یک پنجره با کیفیت هم می‌تواند به زیبایی خانه شما کمک کند و هم در مصرف انرژی به شما کمک کند. در حال حاضر نگین البرز به عنوان تولید کننده پنجره‌های یو پی وی سی می‌تواند به شما در خرید این نوع پنجره‌ها کمک کند.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که پنجره UPVC آکاردئونی به دلیل ساختاری که دارند نصب نسبتا پیچیده ای خواهند داشت. پس به این راحتی‌ها نصب پنجره UPVC آکاردئونی را به هرکسی نسپارید. نگین البرز به شما در همه زمینه‌ها مشاوره خواهد داد و کمک می‌کند تا بهترین و درست ترین تصمیم را بگیرید

برای استعلام قیمت و یا سفارش پیام بگذارید ، کارشناس های نگین البرز با شما تماس خواهند گرفت

فرم ثبت سفارش درب و پنجره

نوع درخواست(ضروری)
اندازه پنجره ها(ضروری)
با زدن دکمه بعلاوه + اندازه و رنگ تعداد پنجره مورد نظر خود را وارد کنید .
عرض
ارتفاع
رنگ
 
پیمایش به بالا