شرکت نگین البرز

پنجره انگلیسی

پنجره‌ انگلیسی دریچه‌ای برای معماری نو

چیزی درباره این شنیدید که پنجره‌ها چشم ساختمان هستند؟ این تعبیر از این جهت استفاده می‌شود که میزان اهمیت پنجره‌ ها مشخص شود. در واقع در انتخاب یک پنجره مناسب، هم زیبایی بسیار مهم است و هم کیفیت متریالی که استفاده ‌می‌شود. چشم خانه اگر به درستی در ساختمان تعبیه شود، هم ‌می‌تواند امنیت به همراه داشته باشد و هم آسایش. در نتیجه وقتی قرار است پنجره خانه خود را انتخاب کنید حتما دقت کنید که چه انتخابی خواهید داشت تا بعدها دچار پشیمانی نشوید.

پنجره‌ ها دنیای متفاوتی دارند. جدای از دوجداره بودن هر کدام طرح‌ ها، رنگ‌ ها و البته قابلیت‌ هایی دارند که متفاوت از دیگری است. همین قابلیت‌ هاست که باعث می‌شود ما در انتخاب یک پنجره مردد باشیم و نیاز به مشاوره و تحقیق داشته باشیم. به همین دلیل ما در این مطلب سعی داریم درباره پنجره‌ انگلیسی برای شما بنویسیم و شما را با این نوع پنجره آشنا کنیم.

نگین البرز تولید کننده پنجره یو پی وی سی

انگلیسی‌ های کلاسیک

برای اینکه یک تصویر کلی از پنجره انگلیسی داشته باشید باید بگوییم که پنجره‌ های انگلیسی پنجره‌ هایی ساده ای هستند که به سبک پنجره‌ های کلاسیک باز ‌می‌شوند. اما تفاوت عمده آن‌ ها در شکل ظاهری است. معمولا قاب این پنجره‌ ها به 4 قسمت تقسیم شده و تماشای آن ناخودآگاه ما را یاد معماری لندن ‌می‌ا‌ندازد. این پنجره‌ ها به لحاظ زیبایی بسیار پرطرفدار هستند و البته به دلیل همین پرطرفدار بودن ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.

پنجره‌ های انگلیسی علاوه بر زیبایی عایق بندی مناسبی نیز دارند و از ورود گرد و غبار و البته هدر رفت انرژی جلوگیری ‌می‌کند. این نکته مهم درباره تمام پنجره‌ های یو پی وی سی رعایت شده و البته که در روزگار کنونی بسیار مهم و تاثیر گذار است. همانطوری که گفتیم ساختار ساده این پنجره‌ ها کمک ‌می‌کند تا تعویض پنجره و تعمیر آن نیز ساده باشد. نکته بسیار مهمی‌که ممکن است برای خیلی از پنجره‌ ها این امکان فراهم نشده باشد.

پنجره انگلیسی

سفارش پنجره انگلیسی upvc

برای مشاوره در مورد خرید و سفارش پنجره از طریق فرم تماس و یا شماره های زیر با ما در ارتباط باشید .

پنجره انگلیسی upvc چه مزایایی دارند؟

اما برای اینکه بخواهیم از پنجره‌ انگلیسی بگوییم باید به چند نکته مهم اشاره کنیم. نکته اول اینکه نصب سریع و آسان از ویژگی مهم پنجره‌های انگلیسی است. این پنجره‌ها ساختار پیچیده ای ندارند و به همین دلیل است که هم به راحتی نصب ‌می‌شود . دوم اینکه این پنجره‌ها قابل شستشو هستند و باز به دلیل ساده بودن تمیز کردن آن‌ها کار سختی نخواهد بود.

پنجره‌های انگلیسی «نگین البرز» که دارای نمایندگی ویستابست است در طرح‌های و ابعاد مختلف طراحی شده و قابل سفارش هستند.

قیمت پروفیل یو پی وی سی نیز بسته به نوع و اندازه سفارش دارای تنوع بوده و مصرف کننده با توجه به نیاز و بودجه خود می‌تواند به گزینه مورد نظر دست یابد. شرکت تولیدی «نگین البرز»، تولید کننده درب‌های یو پی وی سی با داشتن سال‌‌ها تجربه در تولید، شما را در انتخاب نهایی با نظر به میزان بودجه و سبک سلیقه‌تان راهنمایی خواهد کرد.  به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر خریدی حتما با کارشناسان زبده نگین البرز مشورت کنید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند. در دنیای پنجره‌ها هیچ چیز به اندازه یک نظر کارشناسانه نمی‌تواند راهگشا باشد.

برای استعلام قیمت و یا سفارش پیام بگذارید ، کارشناس های نگین البرز با شما تماس خواهند گرفت

فرم ثبت سفارش درب و پنجره

نوع درخواست(ضروری)
اندازه پنجره ها(ضروری)
با زدن دکمه بعلاوه + اندازه و رنگ تعداد پنجره مورد نظر خود را وارد کنید .
عرض
ارتفاع
رنگ
 
پیمایش به بالا