شرکت نگین البرز

پنجره دو حالته

پنجره‌ UPVC دو حالته فرصتی برای حفظ انرژی

در دنیای شلوغ امروز و به خصوص در کلان شهرها، پنجره‌ها نقش اساسی و مهمی ‌را در ساختمان‌سازی ایفا می‌کنند. چرا؟

به دلیل شلوغی و آلودگی‌های زیادی که وجود دارد، پنجره‌ها باعث می‌شوند تا تحمل این دو مورد برای ما آسان‌تر شود. حتما شما تا به حال درباره پنجره‌های دوجداره زیاد شنیده‌اید اما درباره دیگر انواع پنجره‌ها شاید اطلاع چندانی نداشته باشید.

پنجره‌ UPVC دو حالته

پنجره‌ یو پی وی سی دو حالته یکی از انواع پنجره‌هایی است که در این مطلب می‌خواهیم به آن اشاره کنیم. در ساختمان سازی‌های مدرن ،به این نوع پنجره‌ها اهمیت زیادی داده می‌شود. این پنجره‌ها به دو صورت قابلیت باز شدن دارد. حالت اول مثل اکثر پنجره‌ها به صورت لولایی است و حالت دوم از بالا باز می‌شود.  

نگین البرز تولید کننده پنجره یو پی وی سی

مزیت‌ های پنجره‌های دوحالته

یکی از مزیت‌های پنجره‌ یو پی وی سی دو حالته این است که می‌تواند امنیت زیادی برای خانه و محل کار شما ایجاد کند. حتما از خودتان می‌پرسید چطور؟

  • حالت باز شدن این پنجره‌ها به صورت مورب کمک می‌کند تا هم تهویه هوا صورت بگیرد
  • مانع عبور کودک از این پنجره‌ها شود. به همین دلیل پنجره‌ یو پی وی سی دو حالته به خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند به شدت توصیه می‌شود.
  • مزیت دیگر پنجره‌ یو پی وی سی دو حالته این است که می‌تواند یک تعادل دمایی در خانه و محل کار ایجاد کند. اگر زیادی احساس گرما کنید می‌توانید به روش معمول پنجره را به صورت لولایی باز کند و از جریان هوا لذت ببرید. اما اگر نیاز به اندکی هوای تازه دارید و نمی‌خواهید گرما خانه به صورت کامل خارج شود، کافی است از حالت دیگر باز شدن پنجره استفاده کنید تا کمی ‌هوای داخل تغییر کند.  
پنجره‌ یو پی وی سی دو حالته

سفارش پنجره‌ UPVC دو حالته

برای مشاوره در مورد خرید و سفارش پنجره از طریق فرم تماس و یا شماره های زیر با ما در ارتباط باشید .

از پنجره‌های UPVC دوحالته بیشتر در شرکت‌ها و ادارات استفاده می‌شود. تنوع سلیقه‌های متفاوت و قرار گرفتن شرکت‌ها در مراکز شهر و جاهای شلوغ باعث شده تا پنجره‌ UPVC دوحالته مورد استقبال قرار گیرد چرا که هم در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد و هم جواب سلیقه افراد مختلف در رابطه با دمای محیط را خواهد داد. نکته مهم دیگری که باید درباره این پنجره‌ها به یاد داشته باشید این است که تمیز کردن آن‌ها اصلا کار سختی نیست، نوع شیشه و جنس بدنه طوری طراحی شده که به راحتی هرچه تمام تمیز می‌شود و آلودگی را به خود جذب نمی‌کند. در نتیجه به هیچ‌وجه نگران تمیزی پنجره‌های UPVC دوحالته خود و تمیز کردن درزهای آن نباشید.

اما یکی از موضوعات مهم بعد از تمام این توضیحات، تهیه کردن پنجره‌ UPVC دوحالته با کیفیت مناسب است. در حال حاضر نگین البرز به عنوان تولیدکننده پنجره‌های یوپی وی‌سی یکی از بهترین پیشنهادها برای خرید پنجره‌ یو پی وی سی دو حالته است. تضمین کیفیت کالا و البته سهولت خرید از مهم‌ترین ویژگی‌هایی ست که هر کسی به دنبال آن است.

یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعات که سازندگان ساختمان به دنبال آن هستند پیدا کردن قیمت مناسب برای هر خرید است. از آنجایی که پنجره‌ها معمولا در هر ساخت و سازی عضو جدایی ناپذیر هستند، نگین البرز نمایندگی ویستابست به شما کمک می‌کند تا با خیال آسوده پنجره خود را با تضمین قیمت و کیفیت انتخاب کنید و از داشتن خانه‌ای مدرن لذت ببرید.

برای استعلام قیمت و یا سفارش پیام بگذارید ، کارشناس های نگین البرز با شما تماس خواهند گرفت

فرم ثبت سفارش درب و پنجره

نوع درخواست(ضروری)
اندازه پنجره ها(ضروری)
با زدن دکمه بعلاوه + اندازه و رنگ تعداد پنجره مورد نظر خود را وارد کنید .
عرض
ارتفاع
رنگ
 
پیمایش به بالا