شرکت نگین البرز

پنجره فرانسوی

پنجره یو پی وی سی فرانسوی؛تلفیق معماری اروپا و ایران

معماری هر ساختمانی در هر کشوری با کشور دیگر متفاوت است. به همین دلیل است که معماری کشورهای دیگر ممکن است در جایی دیگر طرفدار خاص خودش را داشته باشد. میل به تنوع‌طلبی باعث شده تا تلفیق معماری مختلف در ساختمان‌سازی به کار رود. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در معماری می‌تواند تفاوت خود را نشان دهد، پنجره‌ها هستند. پنجره‌ها می‌تواند نماد کشورهای مختلف باشد و در معماری ایرانی استفاده شود. در حال حاضر و در صنعت ساختمان‌سازی، یکی از جذابترین نوع پنجره دوجداره، پنجره فرانسوی است. از این مدل پنجره بیشتر در قسمت پذیرایی استفاده می‌شود.

پنجره یو پی وی سی دو لنگه باز شو یا پنجره UPVC فرانسوی

پنجره‌ های فرانسوی نام دیگری هم دارند که به آن شناخته می‌شوند. پنجره‌ های دولنگه دقیقا نام مصطلحی است که در میان اهالی این صنف شناخته می‌شود. این نام از این جهت انتخاب شده که قابلیت باز شدن هر دو لنگه را به صورت همزمان دارد. هم چنین هریک از لنگه‌ها را می‌توان به تنهایی و به صورت جداگانه باز و بسته کرد که می‌تواند بسته به شرایط آب و هوایی تغییر کند.

یکی از ویژگی‌های مهم پنجره UPVC فرانسوی تنوع زیبا و متنوع آن است که می‌تواند نمای بیرونی ساختمان را زیبا کند. اگر به یک معماری متفاوت فکر می‌کنید حتما پنجره UPVC فرانسوی را در نظر بگیرید. نمای بیرون به شدت تغییر می‌کند و این دقیقا همان چیزی است که خیلی از افراد دنبال آن هستند.

پنجره دوجداره فرانسوی

پنجره دوجداره فرانسوی یک نوع پنجره با ساختار دو لولایی است که معمولاً در سبک فرانسوی طراحی شده است. این نوع پنجره دارای دو لولای شیشه‌ای است که به هم فاصله دارند و بیشتر جهت حفظ حرارت و عایق‌بندی بهتر استفاده می‌شود. لولای هوا به عنوان یک لولای اضافی بین دو لولای شیشه‌ای عمل می‌کند.

پنجره دوجداره فرانسوی از نظر ظاهری زیبا و شیک است و معمولاً در خانه‌ های با سبک‌ های کلاسیک و سنتی استفاده می‌شود. این نوع پنجره به دلیل قابلیت عایق‌ بندی بالا و حفظ حرارت، می‌تواند به کاهش هزینه‌های انرژی خانه کمک کند.

به طور کلی، پنجره دوجداره فرانسوی یک گزینه عالی برای افزایش عایق‌بندی و جلوگیری از از بروز نشت حرارت در خانه است. اما باید توجه داشت که هزینه نصب و خرید این نوع پنجره ممکن است بالاتر از پنجره‌ های تک لولایی باشد.

نگین البرز تولید کننده پنجره یو پی وی سی

پنجره‌های فرانسوی به دلیل خاص بودن ممکن است به راحتی در دسترس نباشند. به همین جهت است که پیشنهاد می‌کنیم برای خرید به نگین البرز مراجعه کنید. نگین البرز تولید کننده در و پنجره یو پی وی سی است که تلاش می‌کند تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد. قیمت مناسب و تضمین کیفیت دوفاکتور مهم است که شما در نگین البرز آن را پیدا می‌کنید و با خیال راحت خرید کنید.

پنجره یو پی وی سی فرانسوی

سفارش پنجره انگلیسی upvc

برای مشاوره در مورد خرید و سفارش پنجره از طریق فرم تماس و یا شماره های زیر با ما در ارتباط باشید .

پنجره‌های فرانسوی ستون ندارند. به همین دلیل وقتی دو لنگه را باز می‌کنید به راحتی می‌توانید وسایل را از آن عبور دهید. . هم چنین یک عایق صوتی خوب و ایده‌آل برای شهرهای شلوغ است. این پنجره‌ها وقتی بسته باشد فضای محیط را آرام نگه می‌دارند. از طرفی عایق‌بندی مناسب باعث شده تا ورود گرد و غبار به خانه کمتر شود. بنابراین اگر به تمیزی خانه خود اهمیت می‌دهید و در تلاشید تا روزهای بیشتری از شر کثیفی راحت شوید حتما به پنجره‌های فرانسوی فکر کنید و آن را در لیست قرار دهید.

ویژگی‌های پنجره یو پی وی سی فرانسوی

یکی دیگر از ویژگی‌های پنجره UPVC فرانسوی این است که می‌تواند به دو صورت باز شود. یعنی همزمان می‌توانید هر دو لنگه و در برخی مواقع یک لنگه را باز نگه دارید. این انعطافی است که معمولا همه پنجره‌ها آن را دارا نیستند. باز کردن چنین پنجره‌ای در شمال ایران می‌تواند یک موقعیت جذاب باشد. تصور کنید صبح زود و رو به جنگل هر دو لنگه پنجره را باز می‌کنید و از تماشای منظره لذت می‌برید. پس اگر مشغول ساخت و ساز در شمال ایران هستید، بیش از هرچیزی به پنجره‌ های فرانسوی فکر کنید. این ایده می‌تواند معماری ساختمان شما را به طور کامل تغییر دهد.

برای استعلام قیمت و یا سفارش پیام بگذارید ، کارشناس های نگین البرز با شما تماس خواهند گرفت

فرم ثبت سفارش درب و پنجره

نوع درخواست(ضروری)
اندازه پنجره ها(ضروری)
با زدن دکمه بعلاوه + اندازه و رنگ تعداد پنجره مورد نظر خود را وارد کنید .
عرض
ارتفاع
رنگ
 
پیمایش به بالا