شرکت نگین البرز

پنجره تک حالته

پنجره یو پی وی سی تک حالته

کلاسیک‌ ها همیشه پرطرفدار هستند. حتی در دنیای متنوع در و پنجره و با وجود انواع و اقسام مدل‌هایی‌که هر روز برای زیباتر شدن خانه روانه بازار می‌شود.

به همین دلیل است که در این مطلب می‌خواهیم درباره پنجره یو پی وی سی تک حالته بنویسیم.

عملکرد پنجره یو پی وی سی تک حالته

پنجره یو پی وی سی تک حالته کلاسیک بسیار پرکاربرد و مقرون به صرفه است. این پنجره روی یک محور عمودی باز می‌شود و همین باعث می‌شود تا علاوه بر زیبایی، باز و بسته شدن راحتی داشته باشد.

نگین البرز تولید کننده پنجره یو پی وی سی

ویژگی‌ های پنجره UPVC تک حالته

یکی دیگر از ویژگی‌های پنجره یو پی وی سی تک حالته این است که به دلیل سادگی قیمت مناسبی هم در بازار دارد. این پنجره‌ها به صورت کلاسیک باز شده و آپشن چندانی ندارد. اما همین نداشتن آپشن باعث شده تا در ساختمان‌های زیادی استفاده شود. ساختمان‌های اداری، منازل مسکونی که صرفا هدر نرفتن انرژی برایشان اهمیت دارد از پنجره UPVC تک حالته استفاده می‌کنند. این پنجره‌ ها عمر بالایی دارند چرا که باز و بسته شدن آن‌ها مکانیزم خاصی ندارد و همین باعث می‌شود تا دچار مشکل نشوند.

یک نکته مهم را البته درباره این نوع پنجره‌ها نباید فراموش کرد. با تمام سادگی که وجود دارد، جنس و نوع لولا بسیار مهم است، چرا که همه وزن لنگه بازشو بر روی این قطعه است پس باید به این نکته بسیار مهم توجه شود.

اما یک نکته مهم را در مورد این پنجره‌ها به یاد داشته باشید. وقتی از پنجره یو پی وی سی تک حالته استفاده می‌کنید ممکن است برای نصب پرده با محدودیت مواجه شوید. یا اگر فضای کوچکی دارید ممکن است به دلیل باز شدن کامل پنجره کمی دچار مشکل شوید. پس این دو مورد را به عنوان محدودیت پنجره UPVC تک حالته در نظر بگیرید.

پنجره یو پی وی سی تک حالته

سفارش پنجره تک حالته

برای مشاوره در مورد خرید و سفارش پنجره از طریق فرم تماس و یا شماره های زیر با ما در ارتباط باشید .

مصرف انرژی پنجره UPVC تک حالته

شاید اینطور به نظر برسد که پنجره UPVC تک حالته تفاوت چندانی با یک پنجره عادی ندارد. به همین دلیل نیازی نیست تا حتما از این پنجره‌ها استفاده شود. اما همه چیز به ظاهر ختم نمی‌شود.

در حال حاضر بیشتر انرژی از طریق پنجره‌ ها خارج می‌شود. به همین دلیل نیاز است تا در انتخاب یک پنجره دقت شود. پنجره UPVC تک حالته به دلیل دو جداره بودن می‌تواند در کمتر مصرف کردن انرژی به ما کمک کند. بنابراین اگر خواستید به این فکر کنید که پنجره‌های معمولی با پنجره UPVC تک حالته فرق چندانی ندارد، حتما این نکته را مدنظر قرار دهید که شما با پرداخت پول بیشتر می‌توانید هزینه کمتری در زمستان برای پول گاز بپردازید و البته که از شر سر و صدای زیاد هم خلاص خواهید شد. پس تنها از روی ظاهر قضاوت نکنید و اگر خانه ای در حال ساخت دارید حتما از این نوع پنجره‌ها استفاده کنید. البته در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم که پنجره UPVC تک حالته قیمت مناسبی دارند و نیاز نیست تا هزینه بالایی بپردازید.

با تمام توضیحات گفته شده اما باز به شما توصیه می‌کنیم تا هنگام خرید از مشاوره استفاده کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. نگین البرز این امکان را به شما می‌دهد که بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت مناسب، کیفیت خوب از ویژگی‌های نگین البرز است. پروفیل یو پی وی سی از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی است که برای هر خریداری مهم است و این موضوع در نگین البرز نمایندگی ویستابست، تضمین شده به شما ارائه می‌شود.

برای استعلام قیمت و یا سفارش پیام بگذارید ، کارشناس های نگین البرز با شما تماس خواهند گرفت

فرم ثبت سفارش درب و پنجره

نوع درخواست(ضروری)
اندازه پنجره ها(ضروری)
با زدن دکمه بعلاوه + اندازه و رنگ تعداد پنجره مورد نظر خود را وارد کنید .
عرض
ارتفاع
رنگ
 
پیمایش به بالا