شرکت نگین البرز

معرفی دستگاه برش پروفیل upvc

دستگاه برش پروفیل upvc

دستگاه برش پروفیل یک کله

این دستگاه قادر به برش اتوماتیک پروفیل upvc و آلومینیوم است . دارای صفحه ویژه استقرار پروفیل مجزا از صفحه تیغه که این صفحه امکان برش با پرت صفر و حذف خطای نیروی انسانی را مهیا می نماید۔
به جهت حفظ امنیت نیروی انسانی در صورت باز بودن درب محافظ دستگاه فوق عمل برش را انجام نمی دهد و قابلیت برش زوایای متنوع را دارا می باشد قطر تیغه برش ۴۵۰ میلی متر و دارای اتصال مستقیم تیغه به موتور برش می باشد و مکانیزم کار پنیوماتیکی می باشد. (استفاده از فشار هوا)

دستگاه برش پروفیل upvc

دستگاه برش پروفیل دو کله تمام اتوماتیک:

اين دستگاه نیز مجهز به سیستم تمام اتوماتیک ‎CNC‏ می باشد و قابلیت برش پروفیل upvc و آلومینیوم را با توجه به نصب سیستم خنک کننده دارد و بطور اتوماتیک جابجائی اندازه می گیرد .

دستگاه فوق قادر به تغییر زاویه های برش ۴۵ و ۹۰ درجه بطور اتوماتیک بوده و قادر است زوایای بین ۴۵ و ۹۰ درجه را به صورت دستی برش دهد و قطر تیغه برش دستگاه ذکر شده 450 میلی متر و دارای حافظه ۱۰۰۰ اندازه برش برای پروژه های تیپ که سبب افزایش بهره وری تولید تا ۳۰ درصد حالت نرمال می گردد و دارای درب محافظ با قابلیت باز شدن بوده و نصب پرینتر بارکد بر روی آن امکان پذیر می باشد مکانیزم کار پینوماتیکی است . (فشار هوا)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا