شرکت نگین البرز

روش آسان تمیز کردن پنجره دوجداره UPVC

تمیز کردن پنجره های دوجداره

روش های آسان نگه داری از پنجره های ‎UPVC

طراحی، تولید و نصب پنجره های  UPVC با نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد تا طول عمر پنجره هاو کارآیی آن ها در بالاترین حد باشد.

تمیز کردن پنجره دوجداره

اما رعایت برخی از نکات باعث می شود کارآیی و عمراین پنجره ها در حد بیشینه خود باقی بماند. این نکات به قرار زیر است:

  • قطعات مکانیکی پنجره دوجداره نیازمند روغن کاری دربازه های زمانی بلندمدت هستند تادر نهایت راحتی خود باقی بمانند. روغن کاری باید توسط روغن های رقیق موجود مثل روغن چرخ خیاطی انجام شود.
  • ازنزدیک کردن شعله مستقیم آتش، مثل آتش جوشکاری و… به پنجره بپرهیزید.
  • به منظور دوام بیش تر لاستیک های درزگیر پنجره ها، چند ماه یک بارآن هارا با پارچه ای حاوی صابون مایع تمیزکنید. این عمل نرمی و انعطاف و تمیزی لاستیک هارا به ارمغان می آورد. در حین این عمل دقت کنیدکه لاستیک ها از جای اصلی خود خارج نشده باشند.
  • تغییرات آب و هوایی درطی فصول و تغییرات ابعادی مصالح ساختمانی براثر انبساط و انقباض ممکن است باعث شودکه ابزارو یراق آلات پنجره از رگلاژ خارج شودکه با تنظیم مجدد به حالت اولیه بازخواهد گشت.
  • برای تمیز کردن پنجره های یو پی وی سی می توانید از مخلوط آب و صابون استفاده کنید که باعث می شود پنجره ها به خود گرد و غبار نگیرند.

روش کندن برچسب پنجره دو جداره

  • اگر پس ازنصب پنجره ها، هنوز فعالیت های اجرایی ساختمان باقی مانده است باید لیبل روی پنجره هاکنده نشود تا از آسیب به پنجره ها محافظت کند. درصورتی که هنگام کندن آن ها، لیبل ها به پنجره چسبیده بودند،می توان به سادگی از یک سشوار برای دمیدن به پنجره ها استفاده کرد و سپس لیبل ها را به راحتی جدا نمود.
  • درصورتی که پیچ های دستگیره به مرور زمان کمی شل شد، می توان با جابه جا نمودن دستگیره، پیچ مربوطه را یافت و آن را سفت کرد.
  • درهنگام فعالیت های بازسازی از قبیل نقاشی و سیمان کاری و….. لازم است تاروی پنجره هارا با پوشش مناسبی پوشاند تا آسیبی به پنجره ها نرسد.درصورت آلوده شدن پنجره دوجداره لازم است تا به دقت پنجره را تمیز کرد تا وجود این مواد باعث کدر شدن سطح پنجره نشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا