شرکت نگین البرز

فرایند تولید در و پنجره یو پی وی سی

تولید در و پنجره یو پی وی سی

اندازه گیری در و پنجره یو پی وی سی

از آنجاکه تمامی مراحل ساخت درب و پنجره یو پی وی سی توسط دقیق ترین دستگاه هاو ماشین آلات انجام می شود، اطلاعات ورودی به آن ها، مربوط به اندازه ها وسایزها باید کاملا دقیق و بدون خطا باشد. ازاین رو مرحله اندازه گیری به وسیله مترهای لیزری (Laser measurment) و توسط پرسنل آموزش دیده درنهایت دقت و ریزبینی انجام می شود. دقت هرچه بیش تر دراندازه گیری منجر به تولید محصولی باکیفیت و همچنین بدون خطا در نصب می شود.

طراحی درب و پنجره با نرم افزار

طراحی از جمله حساس ترین مراحل در فرآیند تولید در و پنجره یو پی وی سی است. طراحی، شامل ساخت و دسته بندی اطلاعات نرم افزاری جهت واردکردن به دستگاه های CNC و همچنین محاسبه قیمت تمام شده  و ضمنا کاهش ضایعات و بهینه کردن محصول که نهایتا منجربه کاهش قیمت در و پنجره یو پی وی سی تمام شده می شود، می باشد. در بخش طراحی ازنرم افزارتخصصی استفاده شده و تیم طراحی از تخصص بالاو تسلط کامل به این نرم افزار برخوردار می باشد.

ساخت در و پنجره یو پی وی سی

پس ازنهایی شدن طرح واندازه های یک پنجره یا درب، اطلاعات بدست آمده ازنرم افزار، وارد رایانه مرکزی ماشین آلات CNC می شود. این رایانه، داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و دستورات لازم جهت ساخت درب یا پنجره مورد نظر را برای ماشین آلات ارسال می کند و  ازاین پس، ماشین آلات باکمک دستگاه های کنترلی، تمامی مراحل را به صورت خودکار پیش خواهند برد.

همچنین بخوانید : برای نوسازی پنجره هاتون چه کاری باید انجام بدید؟

پروفیل هابرای تبدیل شدن به یک درب یا پنجره به طور خلاصه مراحل زیر را به ترتیب طی می کنند:

ایجاد دریچه خروج آب بارن، برش پروفیل ها بوسیله اره دو سر، برش پروفیل های گالوانیزه و قراردادن آنها درون پروفیل های UPVC، پیچ کردن قطعات گالوانیزه درون پروفیل های UPVC، ایجاد جای دستگیره، جوش دادن پروفیل ها به یکدیگر توسط دستگاه های جوش، تمیزکاری ویک دست سازی مقاطع جوش خورده واشرکشی، نصب یراق آلات و دستگیره و نهایتا نصب زهوار.

 ترتیب و روند تولید در و پنجره یو پی وی سی (UPVC)

برش پروفیل ها، کارگذاری پروفیل های گالوانیزه میانی جهت تقویت پروفیل، جوش پروفیل ها، نصب نوارهای لاستیکی مخصوص درزگیری، نصب یراق آلات، انواع شیشه های دو جداره متناسب با نیاز مصرف کننده عرضه می گردد که جداگانه به محل پروژه ارسال می گردد.

 مراحل مونتاژ در و پنجره UPVC یو پی وی سی

  • برش پروفیل های اصلی UPVC
  • برش پروفیل های گالوانیزه
  •  فرز شیار آب
  • فرز پروفیل میانی
  • فرز جای دستگیره و یراق
  • نصب پروفیل های گالوانیزه
  • عملیات جوش
  • تمیز کاری گوشه های پنجره
  • نصب پروفیل های میانی
  • نصب و مونتاژیراق
  • برش پروفیل زهوار
  • مونتاژ پنجره

پروفیل های مورد نظر با توجه به نوع سفارش در و پنجره یو پی وی سی انتخاب شده و پس از انجام محاسبات دقیق و مهندسی و آنالیز ابعاد در و پنجره دوجداره، طبق نقشه برش داده میشوند. سپس تعدادی از این پروفیل ها به منظور ایجاد شیارآب به دستگاه مربوطه منتقل می شوند. همزمان با عملیات برش پروفیل UPVC و ایجاد شیار آب، پروفیل های گالوانیزه برش داده شده و درون آنها با پیچ محکم می شوند. به منظور مقاوم سازی و تقویت در و پنجره های تولیدی ملزم به استفاده از پروفیل گالوانیزه با ضخامت مناسب در داخل خانه اصلی پروفیل UPVC می باشیم. به کارگیری پروفیل گالوانیزه در داخل پروفیل اصلی UPVC و پیچ شدن یراق آلات روی قطعات تقویت شده، ضمن کاهش خطر افتادگی بازشو های پنجره دوجداره، مقاومت درو پنجره های ساخته شده از پروفیل‎UPVC ‏ را افزایش می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا