شرکت نگین البرز

قیمت نمای شیشه ای فریم لس در تهران

قیمت نمای شیشه ای فریم لس

نمای شیشه ای فریم لس مدرن قابل اجرا و نصب در ساختمان های تجاری ، مسکونی و ساختمان های ویلایی که علاوه بر زیبایی، مقرون به صرفه نیز می باشد.

فریم لس یو چنل

انواع نمای شیشه ای فریم لس

نصب و اجرا فریم لس یو چنل Channel U

ساده ترین و ارزان ترین نوع قاب شیشه ای فریم لس یو چنل است.

نما فریم لس یو چنل به دلیل اتصالات زیاد و وزن زیاد برای ساختمان های مرتفع مناسب نیست، و در ارتفاعات بالا نمی تواند وزن شیشه های بزرگ را تحمل کند.

سیستم فریم لس یو چنل (U Channel) از اسپیسرهای U شکلی استفاده می کند که مانند پازل و اتصالات آلومینیومی به هم می رسند که فواصل بین آنها (از 1 سانتی متر تا 2 سانتی متر) با چسب سیلیکونی درزگیر و ضد هوا است.

اجرای انواع نماهای مدرن و ترکیبی در شرکت نگین البرز با سابقه طولانی و رزومه قوی . شرکت نگین البرز از پیشگامان طراحی و اجرای نما های کلاسیک و مدرن : نمای کرتین وال ، استرچ متال ، کامپوزیت ، فریم لس ، اسپایدر ، لوور ، ترمو وود ، نمای سبز ، سرامیک پرسلانی ، سنگ ، آجری و نماهای ترکیبی می باشد .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره رایگان، با شماره تلفن‌ های شرکت تماس حاصل نمایید.

طراحی و اجرای نمای ساختمان
اگر می خواهید در نمای خود از این محصول استفاده کنید ، شرکت ما با استفاده از پرسنل و متخصصان با کیفیت بالا و استفاده از ماشین آلات صنعتی پیشرفته این خدمات را ارائه میدهد .

قیمت پروفیل فریم لس در تهران

تعیین قیمت پروفیل فریم لس با کیفیت در بازار تهران با توجه به نوع توری و ابعاد آن انجام می شود.

قیمت اجرای نمای شیشه ای فریم لس در تهران

قیمت باتوجه به اجرای قاب تک جداره و برای لعاب دار دوجداره با پروفیل Akpa ترکیه با قابلیت اجرا در رنگ های متنوع متفاوت می باشد.

قیمت یک  فریم لس در شهر بزرگی تهران کمی ارزان تر و مقرون به صرفه تر از سایر شهرها در نظر گرفته می شود که به دلیل وسعت و تقاضای بسیار زیاد است.

محصولات و خدمات مرتبط با فریم لس شیشه ای :

  • نمای شیشه ای می تواند به صورت کرتین وال گلس و شیشه اسپایدر باشد.

آب بندی کامل و صحیح فریم لس شیشه ای بسیار مشکل است. اما با تخصص مجریان پروژه و هزینه طراحی و اجرای نما، قیمت کلی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا