شرکت نگین البرز

مزایای درب و پنجره آلومینیومی

مزایای درب و پنجره آلومینیومی

مزایای درب و پنجره آلومینیومی چیست؟

  1. نصب انواع درب و پنجره آلومینیومی برخلاف نمونه های پی وی سی مستلزم آرماتوربندی و تقویت نمی باشد. این امر نصب را تا حد زیادی ساده می کند و هزینه تولید را کمتر می کند و در نتیجه هزینه نهایی محصول نهایی کمتر می شود.
  2. سازه های آلومینیومی دوام بیشتری دارند و می توانند بارهای سنگین را تحمل کنند. قاب زیر وزن خم نمی شود و تغییر شکل نمی دهد، که منجر به استفاده گسترده در ساخت سازه های بزرگ می شود. از درب و پنجره آلومینیومی اغلب در ساخت نماها، باغ های زمستانی، پشت بام ها، آتریوم ها و گالری ها استفاده می شود.
  3. اثر صرفه جویی در گرما در پنجره آلومینیومی و درب آلومینیومی از تبخیر گرما از اتاق در زمستان و نفوذ هوای گرم خیابان در تابستان جلوگیری می کند. این به شما امکان می دهد یک مانع حرارتی ایجاد کنید و درجه بالایی از صرفه جویی در گرما را ارائه دهید. درب و پنجره آلومینیومی امکان انتقال حرارت نزدیک به سازه های چوبی را فراهم می کند.
  4. درب و پنجره آلومینیومی نازک­تر و سبک­تر از سازه های چوبی یا پلاستیکی هستند. آنها ظاهر ظریف و زیبایی دارند، مدرن به نظر می رسند، به شما امکان می دهند هر ایده ای و شکل هندسی را اجرا کنید. محصولات آلومینیومی از نظر ظاهری جذاب تر هستند، در هر طرح رنگی موجود هستند و تقلید بافت های مختلف همچون چوب طبیعی و سنگ را امکان پذیر می کنند.
  5. پنجره و درب آلومینیومی دارای مزایای تکنولوژیکی هستند چرا که برای هر پروژه یا سفارش طراحی می توانید یک طرح شخصی ایجاد کنید. علاوه بر این، به دلیل انعطاف پذیری تولید، درب و پنجره آلومینیومی را می توان با یک شی از قبل نصب شده سازگار کرد.

موارد ذکر شده در بالا باعث می شود که انواع درب و پنجره آلومینیومی مقرون به صرفه تر و پرکاربردتر در صنعت ساختمان سازی شوند و روز به روز محبوب تر شوند. شرکت نگین البرز با سابقه طولانی در فروش انواع درب و پنجره آلومینیومی خریداران را در انتخاب بهترین و مناسب ترین سازه آلومینیومی جهت شیک تر و زیباتر شدن ساختمان تان کمک می کند.

برای استعلام قیمت و یا سفارش از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید . همچنین از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید .

پنجره upvc بهتر است یا پنجره آلومینیومی ؟

انتخاب بین پنجره UPVC و پنجره آلومینیومی بستگی به نیازها و شرایط خاص شما دارد. هر یک از این نوع پنجره‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاصی هستند که باید مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه به برخی از مزایا و معایب هر یک اشاره می‌کنم:

مزایا پنجره UPVC:

  1.  عایق حرارتی: پنجره UPVC دارای خواص عایق حرارتی بسیار خوبی است که می‌تواند به حفظ حرارت در داخل فضا کمک کند.
  2. عایق صوتی: این نوع پنجره نیز دارای خواص عایق صوتی خوبی است که می‌تواند صداهای محیط خارجی را کاهش دهد.
  3. مقاومت در برابر رطوبت: UPVC مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد و احتمال ساییدگی و زنگ زدگی آن کمتر است.

معایب پنجره UPVC:

  1.  قابلیت شکست: UPVC نسبت به ضربه و شکستن حساس‌تر است نسبت به آلومینیوم.
  2. قابلیت باز شدن محدود: برخلاف آلومینیوم، پنجره UPVC دارای قابلیت بازشدن محدودتر است.

مزایا پنجره آلومینیومی:

  1. مقاومت: آلومینیوم دارای مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت و رطوبت است.
  2. سبک‌تر بودن: آلومینیوم نسبت به UPVC سبک‌تر است و این ممکن است در فرآیند نصب و استفاده آسان‌تر باشد.

معایب پنجره آلومینیومی:

  1.  عدم عایق حرارتی مناسب: آلومینیوم دارای عایق حرارتی کمتری نسبت به UPVC است و احتمال از دست دادن حرارت در فضا را افزایش می‌دهد.
  2. انتقال حرارت: آلومینیوم ممکن است حرارت را به سطح داخلی پنجره منتقل کند که ممکن است باعث افزایش هزینه‌های گرمایش و سرمایش شود.

با توجه به این مزایا و معایب، انتخاب بین پنجره UPVC و پنجره آلومینیومی بستگی به نیازها و الزامات شما دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا