شرکت نگین البرز

معرفی انواع توری پلیسه پنجره و درب

قیمت توری پلیسه

آشنایی با انواع توری پلیسه

با آغاز فصل ‎ گرما،‏ نیاز به تبادل جریان هوا در منازل افزایش می یابد که این نیاز با بازکردن درب و پنجره میسر می شود. بهترین و آسان ترین راه برای مقابله با دفع حشرات استفاده از توری هایی می باشد که بر روی درب و پنجره دوجداره نصب می گردد.
به گزارش باشگاه در و پنجره و نما، برای انتخاب مناسب توری پلیسه پنجره دوجداره دفع حشرات برای درب و پنجره دوجداره به چه نکته هایی باید توجه کرد.

مزیت های توری پلیسه پنجره دوجداره

  • استفاده از فریم آلومینیومی با رنگ الکترواستاتیک
  • استفاده از بهترین مواد مصرفی
  • مقاوم دربرابر شرایط مختلف آب و هوایی
  • ایزوله نمودن کامل محیط منزل شما
  • قابلیت نصب برروی انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی
  • باز و بست آسان توری

انواع توری پنجره

توری درب و پنجره  به سه دسته ی کلی تقسیم بندی می شود که درزیر به شرح آن می پردازیم:

توری ثابت و لولایی پنجره دوجداره

ازجمله ویژگی های توری ثابت، نصب آسان بدون نیاز به پیچ و قابلیت جابجایی می باشد و مخصوص پنجره های یوپی وی سی کوچک است. به طورمعمول در پنجره های سرویس بهداشتی از این نوع توری استفاده می گردد.

توری ثابت
توری ثابت

توری رولینگ افقی و عمودی پنجره دوجداره

حالت بازشو این مدل از توری ها به صورت افقی و عمودی می باشد که حالت عمودی آن مخصوص پنجره های کوچک و حالت افقی در درب و پنجره ی یوپی وی سی قدی استفاده می شود. فشار زیاد برروی قطعات رول شونده و قسمت انتهای توری در توری رولینگ، موجب ازکارافتادن توری خواهد شد، بنابراین این نوع توری پیشنهاد نمی شود.

توری رولینگتوری پلیسه افقی وعمودی پنجره دوجداره

توری پلیسه بر روی انواع بازشو درب و پنجره یو پی وی سی استفاده می گردد. و بیشترین سفارش مشتری را از آن خود کرده است.بازشوی دوطرفه افقی آن مختص درب و پنجره های با عرض زیاد می باشد. کارکرد این نوع توری کاملاً ساده می باشد و به صورت مکانیکی با کمک دست باز و بسته خواهد شد.

توری پلیسهانواع توری پلیسه آکاردئونی

  • توری افقی
  • توری عمودی
  • توری دوطرفه افقی
  • توری دبل فریم (قابل شست وشو)

قیمت هر مترمربع توری پلیسه اکاردئونی

توری پلیسه از قاب آلومینیومی، ستون بازشوندة آلومینیومی، توری پلیسه (ازجنس پلی استر یا فایبرگلاس) قطعات اتصال پلاستیکی و نخ توری (برای رگلاژ وایستادگی توری) تشکیل شده است و به همین دلیل قیمت توری پلیسه به صورت کلی و مترمربعی اعلام می شود. برای استعلام قیمت هر مترمربع توری پلیسه کافیست عرض و ارتفاع لنگه بازشوی موردنظر را در هم ضرب کنید که حاصل آن اندازه ی مترمربع توری است، ابعاد به دست آمده را در قیمت مترمربع توری پلیسه ضرب نموده و عدد نهایی قیمت توری پنجره شماست.

تغییر قیمت مترمربع توری پلیسه

با توجه به جنس توری، نوع قاب آلومینیومی قیمت توری پلیسه متفاوت است.یکی از مواردی که موجب تغییر قیمت مترمربع توری پلیسه می شود:

  • رنگ و نوع فریم توری است. درصورتی که درب و پنجره ی دوجداره و یا آلومینیومی، رنگی غیر از سفید داشته باشد رنگ قاب توری آکاردئونی نیز به همان صورت تغییر پیدا می کند که موجب افزایش قیمت توری خواهد شد.
  • مورد دوم مدل توری است، در حالت ساده توری به صورت پلیسه از یک جهت باز وبسته می شود، حالت های دیگر مانند توری پلیسه دوطرفه (از هر دوطرف بازمی شود و در وسط به یکدیگر می رسد) و توری دبل فریم (قابلیت برداشتن توری برای شست وشو) قیمت توری را افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا