شرکت نگین البرز

چطور نمای ساختمان جذاب داشته باشیم ؟

درکنار مصالح به کار رفته در ساختمان شما میتوانید با انجام کارهای کوچیک ولی تأثیرگذار نمای ساختمان جذاب ماندگار و در عین حال مدرن ایجاد کنید.

در ادامه به بررسی داشتن یک نمای ساختمان جذاب می پردازیم:

استفاده از درب های فلزی طرح دار با برش لیزری به جای درب های فلزی قدیمی

درب ورودی نقطه کانونی منزل است، میهمان های شما با اولین چیزی که مواجه میشوند در خانه ی شما است و مسلما ظاهر آن برروی ذهنیت آنها نسبت به داخل منزل اثرگذار است. همچنین درهای ورودی توجه خریداران خانه را نیز به خود جلب میکند در نتیجه بهتر است یک در ورودی با معماری منحصر به فرد انتخاب کنید تا زیبایی های خانه شما را دوچندان کند. فناوری برش لیزری تکنولوژی جدیدی است که صنعت درب و پنجره سازی را متحول کرده است تا قبل از این فناوری درب های فلزی به صورت فرفورژه تحویل مشتری داده میشدند درب های فرفورژه ظاهر زیبایی داشتند اما این درب ها یک عیب هم داشتند امنیت و استحکام آنها در حد عالی نبود .

فناوری برش لیزری cnc اما در کنار زیبایی این مشکل امنیت و استحکام درب های فلزی را نیز برطرف کرد.

درب فلزی طرح دار با برش لیزری

در این فناوری از صفحات فولادی با ضخامت مناسب استفاده میشود و به دلیل دقت و کیفیت بسیار بالای برش آن، از شیشه های سکوریت نشکن میشود در ساخت در بهره برد.

در نهایت وقتی که ترکیب فولاد و شیشه نشکن در چارچوب قرار میگیرد، ضریب امنیت خانه شما را چندین برابر افزایش داده و در برابر سرقت ضربه و تغییرات آب هوایی بی نظیر عمل می کند !

جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره رایگان، با شماره تلفن‌ های شرکت تماس حاصل نمایید.

طراحی و اجرای نمای ساختمان

استفاده ترکیبی و یا مجزا از نماهای مدرن

نما، پوسته هر ساختمان است و نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت آن ایفا میکند. امروزه متریال های مورد استفاده روی نمای ساختمان از طرفی به شدت گسترده شده است و از طرف دیگر، این روند به طور مداوم درحال گسترش است.

یکی از متریال هایی که در گذشته چندان مورد توجه نبود فلز بود. سنگینی فلز و عدم تنوع آن یکی از دلایل این امر بود اما امروزه فلز به صورت فرآوری شده، به شکل های مختلف و در ابعاد گسترده روی نما مورد استفاده قرار می گیرد.

نماهای فلزی از نمونه نماهای جذابی هستند که ظاهری مدرن و منحصربه فرد به ساختمان ها و بناهای مختلف می دهند.

اکثر فلزات بکار رفته در نمای ساختمان ها دارای ویژگی های مشترکی مانند چکش پذیری استحکام بالا و امکان اجرا به صورت گسترده و یکپارچه میباشند با استفاده از برش های CNC امروزه میتوان تقریبا هر طراحی را با خطای نزدیک به صفر روی فلز ایجاد نمود.

استفاده از حفاظ فلزی در نمای ساختمان

از انواع حفاظ در مکان های مختلف استفاده میشود و با توجه به خصوصیات آن مکان انواع حفاظ قابل اجرا می باشد، از یک دیدگاه حفاظ نه تنها در طراحی منزل یا یک مکان مشخص، نقش به سزایی در زیبایی آن ایفا میکند، بلکه از مهم ترین پارامترها و مزایای امنیتی در یک خانه یا یک محل مشخص میباشد.

ساخت این مدل با بهره گیری از اصول مهندسی میباشد. این حفاظ ها بعنوان حفاظ ،پنجره حفاظ تراس و بالکن ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند از این رو در طراحی دكوراسيون خارجی نمای موردنظر تاثیر به سزایی دارد.

حفاظ فلزی در نمای ساختمان

برشکاری حفاظ ها با دستگاههای برش لیزری انجام میشود که در عین ظرافت برش هیچ آسیبی به استحکام ورق فولادی وارد نمیکند این حفاظ ها قابلیت استفاده از شیشه نشکن بر روی حفاظ را دارا میباشند.

پنل های فلزی دکوراتیو

پنل فلزی دکوراتیو هم در دکوراسیون فضای داخلی خانه قابل استفاده است و هم در خارج از خانه.

پنل های فلزی دکوراتیو را میتوان پنل مشبک فلزی هم نامید. این ،پنل ها فرصت شگفت انگیز برای استفاده در طراحی و معماری پیش رو شما خواهد گذاشت. پنل های صفحه ای فلزی سایزها و اشکال مختلفی دارد و شخصیت منحصربه فردی به هر خانه اضافه میکند.

پنل فلزی دکوراتیو

خبر خوب این است که پنل فلزی دکوراتیو تقریبا با همه ی سبک های داخلی قابل استفاده است کلاسیک، روستیک ، باروک و سبک مدرن .

از این پانل ها میتوان برای حفظ حریم خصوصی حیاط خلوت و آلاچیق هم استفاده کرد همچنین میتوان به عنوان سایبان و حتی قسمتی از نمای ساختمان استفاده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا