شرکت نگین البرز

درب و پنجره آلمینیومی

شرکت نگین البرز تولیدکننده انواع درب و پنجره آلمینیومی با بیش از 10 سال سابقه

نمایندگی رسمی پروفیل ویستابست ، تولید کننده در و پنجره دو جداره

قیمت پنجره آلومینیومی

نوع درب و پنجرهنوع شیشهسایزقیمتاستعلام قیمت روز
پنجره دوجداره آلومینیومی معمولیمعمولی۱۵۰۰*۱۰۰۰ میلی متر۳,۳۵۰,۰۰۰ توماناستعلام قیمت روز
پنجره دوجداره ترمال بریکمعمولی۱۵۰۰*۱۰۰۰ میلی متر۴,۲۱۳,۰۰۰ توماناستعلام قیمت روز
پنجره دوجداره آلومینیومی معمولیمعمولی۱۰۰۰*۱۰۰۰ میلی متر۳,۷۶۰,۰۰۰ توماناستعلام قیمت روز
پنجره دوجداره ترمال بریکمعمولی۱۰۰۰*۱۰۰۰ میلی متر۳,۹۲۸,۰۰۰ توماناستعلام قیمت روز
پنجره دوجداره آلومینیومی معمولیمعمولی۱۵۰۰*۱۰۰۰ میلی متر۵,۷۸۸,۰۰۰ توماناستعلام قیمت روز
پنجره دوجداره ترمال بریکمعمولی۱۵۰۰*۱۰۰۰ میلی متر۴,۸۵۴,۰۰۰ توماناستعلام قیمت روز

شرکت نگین البرز تولیدکننده انواع درب و پنجره آلومینیومی و درب و پنجره upvc با بیش از 10 سال سابقه

درب و پنجره آلومینیومی شرکت “نگین البرز” بهترین راه حل برای انواع ساختمان ها و اماکن است. ویژگی های آلومینیوم مانند سبکی، استحکام، مقاومت در برابر سایش بالا، سازه های ساخته شده از این فلز را بسیار بادوام می کند، بنابراین درب آلومینیومی بهترین گزینه برای استفاده در مکان هایی با ترافیک رفت و آمدی بالا در مغازه ها، مراکز تجاری و تفریحی و سایر مکان های عمومی است.

آلومینیوم در معرض خوردگی نیست و همچنین تمام خواص عملکردی خود را در شرایط دمایی شدید (از 80- تا 100+ درجه سانتیگراد) حفظ می کند. درب و پنجره آلومینیومی با مقاومت بالا در برابر تأثیرات خارجی، عملکرد و ظاهر بالای خود را برای چندین سال، حفظ می کند. درب و پنجره آلومینیوم به طور فزاینده ای در بین معماران، طراحان و صاحبان خانه محبوب است زیرا به میزان قابل توجهی به بهره وری انرژی کمک می کند و تمیز کردن و نگهداری آن نسبتا آسان تر است.

ساخت پنجره آلومینیومی در تهران

مشاوره، سفارش خرید پنجره آلومینیومی

برای مشاوره در مورد ساخت و سفارش پنجره دوجداره از طریق فرم تماس و یا شماره های زیر با ما در ارتباط باشید .

درب و پنجره دو جداره آلومینیومی عایق صوتی خوبی را ارائه می دهند، بنابراین بهترین گزینه برای اتاق های جلسه، دفاتر، مراکز تماس و مناطق تفریحی هستند. هزینه درب و پنجره دو جداره آلومینیومی به نوع اتصالات مورد استفاده، ابعاد آن و همچنین به نوع پر کردن شیشه بستگی دارد. طول عمر شیشه دوجداره بیشتر از همه به موادی که از آن ساخته شده است بستگی دارد. برای اطلاع از هر نوع درب و پنجره آلومینیومی و استعلام قیمت آن با کارشناسان فروش شرکت نگین البرز در ارتباط باشید.

در پنجره دوجداره آلومینیومی با عایق تقویت شده، یک لایه روکش در داخل شیشه قرار داده شده است و قدرت عایق آن دو تا سه برابر شیشه های دوجداره معمولی است. قاب پنجره آلومینیومی دوجداره با ظرفیت عایق کاری دو برابر در مقایسه با پنجره های آلومینیومی تک جداره، از دو جداره شیشه، تشکیل شده است که توسط لایه ای از گاز بی اثر از هم جدا شده اند. علاوه بر این، پنجره دوجداره آلومینیومی به میزان قابل توجهی آلودگی صوتی را کاهش می‌دهد، بنابراین فضای داخلی شما را از صدای بیرون عایق صدا می‌کند.

درب آلومینیومی دو جداره در نمای داخلی و خارجی درخشش بسیار خوبی دارد. در برابر باد و ضربه بسیار مقاوم است، درزگیر لاستیکی آن، عایق حرارتی و صوتی عالی را به آن می بخشد. باز شدن بسیار بی صدا و نرم از دیگر ویژگی های درب آلومینیومی دوجداره است.نوارها را می توان با تزریق پلی یورتان با چگالی بالا (45-50 کیلوگرم بر متر مکعب) برای بهبود بیشتر مقاومت و افزایش عایق صوتی و حرارتی پر کرد. آنها همچنین می توانند با قرار دادن اعضای متقاطع فولادی و راهنماهای ویژه در داخل پروفیل، استحکام خود را به طور چشمگیری افزایش دهند.

طول عمر یک پنجره دوجداره آلومینیومی معمولاً بیشتر از پنجره دوجداره UPVC است. آلومینیوم به عنوان یک ماده بسیار مقاوم در برابر رطوبت، زنگ زدگی و حرارت شناخته شده است و به همین دلیل پنجره‌های آلومینیومی ممکن است تا ۳۰ تا ۴۰ سال به طول بیانجامند. از سوی دیگر، پنجره‌های UPVC معمولاً تا ۲۰ تا ۳۰ سال دوام می‌آورند. اما این مقادیر ممکن است با توجه به شرایط استفاده و نگهداری متفاوت باشد.

برخی از پروژه های انجام شده پنجره دوجداره شرکت نگین البرز

انواع مختلف درب و پنجره آلومینیومی

سازه های آلومینیومی مانند انواع درب و پنجره آلومینیومی در انواع مختلف زیر وجود دارد:

در آب و هوای ناپایدار، بهتر است درب های آلومینیومی به اصطلاح “گرم” را برای تجهیزات ورودی خیابان ها نصب کنید. برای فضای داخلی که در آن نیازی به عایق حرارتی نیست، نسخه “سرد” درب آلومینیومی کاملاً مناسب است.

انواع پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی دوجداره آلومینیوم ترمال بریک:

پنجره آلومینیومی دوجداره آلومینیوم ترمال بریک، به تنظیم دمای خانه شما کمک می‌کند و شما را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می‌دارد. پنجره‌های آلومینیومی شرکت نگین البرز دارای رتبه A برای بازده حرارتی هستند. با توجه به عملکرد آنها، آنها می توانند میزان انرژی مصرفی شما برای گرم کردن خانه تان را کاهش دهند.

درب و پنجره ترمال بریک:

پنجره آلومینیومی دوجداره آلومینیوم ترمال بریک علاوه بر اینکه خانه شما را به خوبی عایق بندی می کند، باعث تقویت قاب ها شده و احتمال تراکم را کاهش می دهند. بدون ترمال بریک، قاب‌های آلومینیومی نصب شده در اتاق‌های با رطوبت بالا (مانند آشپزخانه و حمام) میعان ایجاد می‌کنند، زیرا آلومینیوم بسیار سردتر از هوای مرطوب داخل خانه است، بنابراین به دمای گرم‌تر واکنش نشان می‌دهد.

با نصب پنجره آلومینیومی دوجداره آلومینیوم ترمال بریک نگین البرز می توانید مطمئن باشید که این پنجره ها بسیار بادوام و کم مصرف هستند. با محصولات نگین البرز نمای بیرونی خانه خود را چشم نواز کنید.

درب و پنجره ترمال بریک

آلومینیوم آنودایز شده چیست؟

آلومینیوم آنودایز شده آلومینیومی است که برای ایجاد یک روکش فوق‌العاده بادوام پردازش شده است. برای ایجاد آلومینیوم آنودایز شده، شما از یک فرآیند الکتروشیمیایی استفاده می کنید که در آن فلز در یک سری مخازن غوطه ور می شود، که در آن یکی از مخازن، از خود فلز رشد می کند.
از آنجایی که این لایه آنودایز شده از آلومینیوم ایجاد می شود. آلومینیوم آنودایز شده هرگز پوسته پوسته نمی شود، و بسیار بادوام تر از هر ماده مشابه دیگری در بازار است. آلومینیوم آنودایز سه برابر سخت‌تر از مواد خام و 60 درصد سبک‌تر از سایر فلزات رقیب مانند فولاد ضد زنگ و مس است.
یک آلومینیوم آنودایز شده باید:

  • یکنواخت و ثابت باشد
  • در بسیاری از رنگ های غیر قابل شستشو موجود باشد
  • از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشد
  • مقاوم در برابر محیط های شیمیایی خشن و سیستم های استریلیزاسیون باشد

تفاوت رنگ آنادایز با رنگ پودری در پنجره آلومینیوم

در حالت کلی، تفاوت بین رنگ آنادایز و رنگ پودری در پنجره‌های آلومینیوم به شرح زیر است:

 

  1. آنادایز: رنگ آنادایز یک فرآیند شیمیایی است که بر روی سطح آلومینیوم اعمال می‌شود. این فرآیند با استفاده از الکترولیت‌های خاص و جریان الکتریکی، یک لایه نازک از اکسید آلومینیوم روی سطح پنجره ایجاد می‌کند. این لایه اکسید آلومینیوم می‌تواند به رنگ‌های مختلف تغییر کند و از طریق اضافه کردن رنگ‌های مختلف به الکترولیت، می‌توان رنگ‌های مختلف بر روی سطح آلومینیوم اعمال کرد.

 

  1. رنگ پودری: در روش رنگ پودری، پودر رنگ مخصوص بر روی سطح آلومینیوم پاشیده می‌شود و سپس تحت حرارت بالا قرار می‌گیرد تا پودر رنگ به صورت یک لایه متماسک بر روی سطح آلومینیوم جامد شود. این فرآیند باعث ایجاد یک پوشش مقاوم و دائمی بر روی سطح پنجره می‌شود که مقاومت خوبی در برابر خوردگی، خش و تغییرات دما دارد.

 

با توجه به این تفاوت‌ ها، هر یک از روش‌های آنادایز و رنگ پودری برای رنگ‌ آمیزی پنجره‌ های آلومینیوم مزایا و معایب خود را دارند و بسته به نیاز و سلیقه شما می‌توانید از یکی از این دو روش استفاده کنید.

درب و پنجره آلومینیوم آنودایز

آلومینیوم اس تی :(ST)

درب و پنجره آلومینیومی تولید شده در ایران توسط دو نوع پروفیل پراستفاده به نام های اس تی و کرونت (Coronet) پوشش داده می شوند. اگر بخواهیم تفاوت این دو نوع را به طور کلی بگوییم باید به شکل هندسی سطح مقطع پروفیل آلومینیوم آن‌ اشاره کنیم.
پنجره آلومینیوم اس تی از مزایای بیشتری برخوردار است. از جمله مزایای آن می توان به قدرت برتر آلومینیوم مورد استفاده در آن و استفاده از یراق آلات باکیفیت آن اشاره کرد. استحکام بیشتر آلومینیوم اس تی به دلیل استفاده لاستیک های آب بندی شده و نوارهای باریک در آن است.

آلومینیوم کرونت

استفاده از پنجره آلومینیوم کرونت کم رنگ شده و اکنون دیگر کارایی ندارد. دلیل این امر عایق نبودن و یا عایق بندی نامناسب آن و نداشتن قفل و بست مناسب است. همچنین یراق آلات استفاده شده در آلومینیوم کرونت ضعیف است و در زمان کوتاهی استحکام خود را از دست می دهد. همچنین ورود گرد و غبار و دود درون ساختمان از پنجره آلومینیوم کرونت نیز به دلیل نداشتن عایق مناسب آن است که از معایب آن به شمار می رود.
شرکت نگین البرز با خدمات جامع خود در زمینه تولید انواع درب و پنجره دو جداره آلومینیومی و upvc، نمای فریم لس، کرتین وال و شیشه اسپایدر از تولید تا فروش، قیمت گذاری و مشاوره برای انتخاب بهترین محصول، از ابتدا تا انتها با خریداران عزیز همراه خواهد بود. با ما تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت و یا سفارش پیام بگذارید ، کارشناس های نگین البرز با شما تماس خواهند گرفت

فرم ثبت سفارش درب و پنجره

نوع درخواست(ضروری)
اندازه پنجره ها(ضروری)
با زدن دکمه بعلاوه + اندازه و رنگ تعداد پنجره مورد نظر خود را وارد کنید .
عرض
ارتفاع
رنگ
 
پیمایش به بالا